sunnuntai 30. elokuuta 2015

Sulkien jälleennäkeminen.

Sulkatakki pääsi komeilemaan uusiinkiin kuvauksiin, kun kuvailtiin Järvenpäässä Sannin kanssa. Autokorjaamon takana oli suojaisa oma maailmansa, eikä tuntunut yhtään että olisi ollut kaupungissa. Jumaloin tuota Sigman Art-sarjan 35mm putkea, sillä saa niin kaunista jälkeä aikaan. ♥ Laitoin kuvauksien takia hiukset pikkuleteille yöksi ja siitä tuli kivat pikkulaineet tukkaan, joskus haluaisin kokeilla että tulisi ihan kunnon punainen afro! Huulilla on luottohuulipunaa, YSL Rouge pur Couturea, joka ei kyllä petä koskaan. Täydellinen punainen sävy ja kestää koko päivän. Omani alkaa olla loppumaisillaan ja oon koittanut netistä metsästää samaa sävyä hiukan halvemmalla kuin mitä Suomesta saa. (Tosiaan 39,5e) 

Blogin ulkoasun kanssa olen potenut paljon ongelmia. Vanha kyllästyttää ja haluaisin tehdä täyden remontin, mutta olen aivan onneton koodaamisen sun muun kanssa, eikä blogger todellakaan tee sitä yhtään helpommaksi. :D Toivon että saan ystäväni auttamaan minua näiden teknisten ongelmien kanssa, sillä ideoita on paljon! Kävin tänään keräämässä meidän rannalta simpukankuoria, näätte pian, mitä olen niistä askartelemassa. ;)



        
  



-Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti